Home
Welcome to the Frontpage
Paul Bracq PDF Tisk
Těžko se najde jiný designer, který formoval tvary u dvou německých prémiových značek a mezi tím ještě stihl navrhnout design ikony mezi rychlovlaky. Výrazná osobnost, která dosáhla do atmosférických výšin jako Pininfarina, Frua nebo Giugiaro…
 
W113 Pagoda V8 PDF Tisk
Pagoda
Ještě v polovině šedesátých let nabídka cestovních automobilů u značky Mercedes-Benz nehýřila silnými motory. Nejsilnější dvojice šestiválců nabízela z objemu 2,5L, motor typu M 129, výkon 150 koní (110 kW) a třílitrový motor M 189 s hliníkovou klikovou skříní pro model 300 SE produkoval 170 koní (125 kW). Pouze reprezentativní sedan Mercedes-Benz 600 (W 100) byl vybaven opravdu silným motorem V8, který z objemu 6,3L dával výkon 250 koní (184 kW) a i dnes impozantní točivý moment 500 Nm.
 
Škoda 720 PDF Tisk
Nedávno jsem dostal otázku, proč jsem měl takovou fobii ze stodvacítek a nutil jsem spolužáky parkovat za rohem, protože jsem se styděl, když s tím za mnou někdo z nich přijel. Důvodem této podvědomé averze je zašlapaný projekt 720, místo kterého se zaostalá řada 105/120 produkovala…
 
W116 6.9 PDF Tisk

Pouhých 7380 kusů největšího německého automobilového motoru vyráběného sériově bylo instalováno do sedanů řady W116. Přesně tolik vzniklo modelů s dnes uctívaným označením 450SEL 6.9. Vůz v základní ceně 70 až 80 tisíc marek tvořil strop v nabídce „běžných“ automobilů nejenom u Stuttgartského výrobce.

 
Brzdové kotouče Brembo PDF Tisk

Co je třeba vědět o brzdovém kotouči Brembo R: 230 mm?

 

 
Jose Ignacio Lopez de Arriortua PDF Tisk

Tento muž asi navždy zůstane jednou z nejkontroverznějších postav automobilového průmyslu, a i když je jeho osobě přisuzovaní spíše záporná role, tak je v současnosti třeba si položit otázku, která automobilka dnes nepostupuje přesně podle jeho tehdy proklínaných pravidel a co vlastně umožnilo strmou expanzi automobilového průmyslu na přelomu tisíciletí.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>

Strana 2 z 6

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.