Home
Welcome to the Frontpage
Jose Ignacio Lopez de Arriortua PDF Tisk

Tento muž asi navždy zůstane jednou z nejkontroverznějších postav automobilového průmyslu, a i když je jeho osobě přisuzovaní spíše záporná role, tak je v současnosti třeba si položit otázku, která automobilka dnes nepostupuje přesně podle jeho tehdy proklínaných pravidel a co vlastně umožnilo strmou expanzi automobilového průmyslu na přelomu tisíciletí.
 
AMG 300 E 5.6 "Hammer" PDF Tisk

Tahač se zanořil za další horizont a řidič přejel se zklamáním ceduli s posledním sjezdem na Affalterbach. Pohledem se pokoušel rozeznat jak vysoko nad horizontem slunce je. Bylo ale tak ostré, že mu zalilo celý výhled. Jenom ve zpětném zrcátku byla koule…černá koule... a zvětšuje se... rychle... Řidič se instinktivně zapřel vší silou do volantu a zabořil hlavu do opěrky. V tu chvíli kolem něj proletěla třísetkilometrovou rychlostí černá limuzína.

 

 
Lamborghini Diablo 30SE PDF Tisk

Píše se rok 1993, automobilka Lamborghini S.p.A. slaví 30. výročí vzniku a z výrobní linky sjíždí třetím rokem jediný aktuální model Diablo - dvousedadlová berlinetta od Marcella Gandiniho. V září téhož roku fabrika v Sant'Agata představuje při dnech Lamborghini výroční limitovanou edici Diabla – model SE30. Exkluzivní produkce 150 kusů „speciale edizione“ je poté v prodeji v průběhu roku 1994 a 1995.

 
Wankel SL PDF Tisk
W113
V polovině roku 1960 již měla společnost Daimler-Benz AG za sebou bohaté zkušenosti s vývojem motorů s rotačním pístem. Wankelův motor byl brán jako možná alternativa k tradičním pístovým spalovacím motorům. Zastáncem netradičního agregátu byl Wolf-Dieter Bensinger, vedoucí vývoje spalovacích motorů. Mercedes-Benz tyto agregáty intenzivně testoval v celé řadě vozidel. Nejznámějším z nich je zkušební prototyp C 111 z roku 1969 původně s tři-rotorovým a později se čtyř-rotorovým provedením pohonné jednotky.
 
Dr. Gianni Agnelli PDF Tisk

Charismatický průmyslník a hlavní akcionář společnosti FIAT byl nejbohatším mužem v moderních italských dějinách, ale hlavně symbolem kapitalismu během druhé poloviny 20. Století. L'Avvocato (právník), jak se mu přezdívalo, byl považován za skutečného krále Itálie. V zemi, kde většina veřejných činitelů převážně mluvila, byl vnímán Agnelli jako muž činu.

 
Pravidla fóra PDF Tisk

Vážení návštěvníci, jménem všech webmasterů i redakatorů buďte vítáni na veřejném Fóru E500 !

Nenechte se zmást zdánlivě jednoznačným názvem "E500". Ano máme to auto rádi, ale není to zdaleka celý svět. Je tu spousta jiných krásných aut a spousta jiných, zajímavých příběhů, zdaleka ne jen o automobilech. Stojí za to, něco se o nich dozvědět. Uznáváme vkus a názor druhého a vážíme si každého zajímavého podnětu, který můžete vy, jako nový člen fóru přinést.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>

Strana 3 z 6

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.