Home
Welcome to the Frontpage
Monteverdi 375 PDF Tisk
Atmosféra šedesátých let se nesla v duchu všeobecného rozvoje ekonomiky, a proto se rapidně zvýšila poptávka po vozech kategorie GT. Hlavními výrobci byly italské a britské společnosti, které byly schopny zákazníkům nabídnout sportovního ducha v kultivovaném pojetí pohodlného cestovního vozu.
 
Prof. Dr. Bodo Buschmann PDF Tisk
Jeho auta nejsou normální a Bodo Buschmann není běžný prodejce automobilů. Vytváří drahé hračky pro bohaté lidi. Pokud byste chtěli znát jejich cenu, nemůžete si je dovolit.

"Když kolem vás projde krásná žena v krátké sukni, zpozorníte. Pak přijde někdo a udělá sukni trochu kratší. My při zkracování přidáme na straně ještě malý zářez.“ K tomuto zářezu přirovnává Buschmann činnost firmy Brabus.
 
Historie AMG PDF Tisk
Inženýři Hans-Werner Aufrecht a Erhard Melcher nastartovali svou provesní dráhu ve vývojovém oddělení u společnosti Daimler-Benz. Jejich představy vycházely z motoristického sportu, avšak začaly se rozcházet s preferovaným trendem zaměstnavatele. Tito pánové se nevzdali svých ambicí a rozhodli se je realizovat. V roce 1967 se profilovali v založení vývojové a testovací kanceláře AMG. Jejich první kroky vznikaly ve dvou plechových halách, kde se věnovali především úpravám motorů řady W111 pro soutěžní účely. Pak ovšem došlo k zásadnímu momentu v historii, a to nejen u AMG ale i v motoristickém sportu. V montážních halách AMG v Bertgtallu se zrodilo monstrum určené pro okruhové závody, W109 300SEL 6.8 AMG.
 
Bruno Sacco PDF Tisk
Bruno Sacco Jeden z nejslavnějších automobilových designérů všech dob. Měl zásadní vliv na produkci značky Mercedes-Benz a jeho styl charakterizoval slova zakladatele společnosti Daimler-Benz Gottlieba Daimlera “Nic než nejlepší“. Dne 3. října 2006 Dr. Bruno Sacco obdržel významné ocenění Automotive Hall of Fame, jako vyjádření úcty k jeho profesnímu životu. Tento bývalý šéfdesigner firmy Mercedes-Benz je čestným členem skupiny jedinečných osobností, jejichž životní práce byla mimořádným přínosem v oblasti individuální mobility člověka. Mezi ně patří Béla Barényi, Karl Benz, Robert Bosch, Ettore Bugatti, Louis Chevrolet, Chrysler Walter S., André Citroën, Gottlieb Daimler, bratři John Francis a Horace Elgin Dodge, William Durant, Enzo Ferrari, Henry Ford, Soichiro Honda, Wilhelm Maybach, Armand Peugeot, Ferdinand Porsche, Kiichiro Toyoda a další.
 
W109 6.3 PDF Tisk
Vítejte u zrodu výkonných sedanů. Dámy a pánové, tím je Mercedes-Benz W109 300SEL 6.3. Daimler-Benz představil v březnu 1968 na Ženevském autosalonu top model třídy S. Nadšený ohlas vycházel z tiché radosti nad splněním snu mnoha movitějších příznivců značky volajících po výkonu. Daimler-Benz implantoval mohutný motor V8 o objemu 6,3L do cestovního sedanu řady W109. Zákazníci Mercedesu hýčkáni spíše komfortem a kvalitou najednou měli v ruce důkaz, že mohou dostat ještě více. Radost ze sportovní jízdy.
 
Neporazitelná silniční stíhačka PDF Tisk

Osmiválec implatnovaný pod kapotu sedanu řady W124 tvoří až bizarní protiváhu plazivým taxikářským dieselům základních verzí. Obrovské kouzlo desetitisícové série sedanů označených 500E či E500 však pochopíte až při hlubším zkoumání – transplantace srdce totiž nebyla zdaleka jedinou úpravou, jenž etalon nudy a kvality při své přeměně na silniční stíhačku prodělal.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>

Strana 5 z 6

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.