Home
Welcome to the Frontpage
Fiat 130 PDF Tisk
Přelom šedesátých a sedmdesátých let minulého století byl pro FIAT obdobím velkého vzrůstu. Převzal již téměř všechny malé automobilky apeninského poloostrova, v roce 69 pak i hrdou Lancii. Z výrobních linek v tomto období sjížděly mimořádně prodejně úspěšné modely 500, 850, 124, 125 ve všech možných karosářských verzích. Jako pomyslný vrchol však FIATu stále unikal svět luxusních limuzín, jimž hospodářský růst šedesátých let mimořádně přál. 
 
Isdera PDF Tisk
Hlavní postavou této inženýrské kanceláře byl Eberhard Schulz, který se v šedesátých letech podílel na vývoji prototypů C-111 firmy Daimler-Benz s rotačními wanklovými motory a křídlovými dveřmi. K sériové výrobě těchto velmi osobitých supersportů však nedošlo a Daimler-Benz ve vývoji automobilů této kategorie dál nepokračoval, což vedlo Eberharda Schulze k přijetí pracovní nabídky firmy Porsche, která v roce 1971 hledala schopné inženýry pro vývoj modelu 930 Turbo.
 
Monteverdi 375 PDF Tisk
Atmosféra šedesátých let se nesla v duchu všeobecného rozvoje ekonomiky, a proto se rapidně zvýšila poptávka po vozech kategorie GT. Hlavními výrobci byly italské a britské společnosti, které byly schopny zákazníkům nabídnout sportovního ducha v kultivovaném pojetí pohodlného cestovního vozu.
 
Prof. Dr. Bodo Buschmann PDF Tisk
Jeho auta nejsou normální a Bodo Buschmann není běžný prodejce automobilů. Vytváří drahé hračky pro bohaté lidi. Pokud byste chtěli znát jejich cenu, nemůžete si je dovolit.

"Když kolem vás projde krásná žena v krátké sukni, zpozorníte. Pak přijde někdo a udělá sukni trochu kratší. My při zkracování přidáme na straně ještě malý zářez.“ K tomuto zářezu přirovnává Buschmann činnost firmy Brabus.
 
Historie AMG PDF Tisk
Inženýři Hans-Werner Aufrecht a Erhard Melcher nastartovali svou provesní dráhu ve vývojovém oddělení u společnosti Daimler-Benz. Jejich představy vycházely z motoristického sportu, avšak začaly se rozcházet s preferovaným trendem zaměstnavatele. Tito pánové se nevzdali svých ambicí a rozhodli se je realizovat. V roce 1967 se profilovali v založení vývojové a testovací kanceláře AMG. Jejich první kroky vznikaly ve dvou plechových halách, kde se věnovali především úpravám motorů řady W111 pro soutěžní účely. Pak ovšem došlo k zásadnímu momentu v historii, a to nejen u AMG ale i v motoristickém sportu. V montážních halách AMG v Bertgtallu se zrodilo monstrum určené pro okruhové závody, W109 300SEL 6.8 AMG.
 
Bruno Sacco PDF Tisk
Bruno Sacco Jeden z nejslavnějších automobilových designérů všech dob. Měl zásadní vliv na produkci značky Mercedes-Benz a jeho styl charakterizoval slova zakladatele společnosti Daimler-Benz Gottlieba Daimlera “Nic než nejlepší“. Dne 3. října 2006 Dr. Bruno Sacco obdržel významné ocenění Automotive Hall of Fame, jako vyjádření úcty k jeho profesnímu životu. Tento bývalý šéfdesigner firmy Mercedes-Benz je čestným členem skupiny jedinečných osobností, jejichž životní práce byla mimořádným přínosem v oblasti individuální mobility člověka. Mezi ně patří Béla Barényi, Karl Benz, Robert Bosch, Ettore Bugatti, Louis Chevrolet, Chrysler Walter S., André Citroën, Gottlieb Daimler, bratři John Francis a Horace Elgin Dodge, William Durant, Enzo Ferrari, Henry Ford, Soichiro Honda, Wilhelm Maybach, Armand Peugeot, Ferdinand Porsche, Kiichiro Toyoda a další.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>

Strana 5 z 6

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.