Home
Welcome to the Frontpage
500E - Technika PDF Tisk
Začněme od toho nejdůležitějšího, od motoru. V 500 E se jednalo o zbrusu nový vidlicový osmiválec řady M119. Byl určen také pro "žehličku" R129 a "mamuta" W140, model 500 SE/SEL. Do W124 byl nyní posazen tento nový osmiválcový motor s elektronickým startem, kontrolní jednotkou (CAN - Control Area Network) pro sledování, vyhodnocování s následným předáním dat řídící jednotce a vícebodovým vstřikováním. Výkon motoru byl 326 PS při 5700 ot./min., ale s faceliftem v polovině roku 1993 přišla redukce na 320 koní kvůli novým emisním předpisům.
 
Monteverdi Sierra PDF Tisk

Kdopak má Monteverdi Sierra na svědomí? Peter Monteverdi, věhlasný švýcarský specialista na sportovní vozy pocházející z předměstí Bazileje, Binningenu.  V roce 1954, ve svých 22 letech, převzal po zesnulém otci autoservis, který později rozšířil a stal se oficiálním dealerem vozů Lancia, BMW a Ferrari. Ovšem už od svých sedmnácti let se realizoval na nejrůznějších stavbách závodních speciálů a vlastních vozů, které se staly později jeho dominantou.

 
500E - Fakta PDF Tisk
Na první pohled vypadá jako ostatní W124, ale už při tom druhém začíná být náhodný pozorovatel na pochybách a pomalu si uvědomuje, že nemá tu čest s obyčejnou W124. Rozsah viditelných změn je sice minimální díky naprostému podřízení nutným technickým úpravám, ale i přes tento fakt se návrhářskému týmu povedlo zakomponovat do usedlé elegance sedanu řady W124 maskulinní brutalitu ocelové pěsti v jemné hedvábné rukavici.
 
Brabus SV12 Biturbo PDF Tisk
730 bhp of power, 974 lb-ft of torque and a top speed of 211 mph. With the Brabus SV12 S Biturbo coupe, based on the latest Mercedes CL 600 model, Brabus presents one of the world's fastest and most powerful coupes.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>

Strana 6 z 6

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.