Home
Welcome to the Frontpage
Isdera PDF Tisk
Hlavní postavou této inženýrské kanceláře byl Eberhard Schulz, který se v šedesátých letech podílel na vývoji prototypů C-111 firmy Daimler-Benz s rotačními wanklovými motory a křídlovými dveřmi. K sériové výrobě těchto velmi osobitých supersportů však nedošlo a Daimler-Benz ve vývoji automobilů této kategorie dál nepokračoval, což vedlo Eberharda Schulze k přijetí pracovní nabídky firmy Porsche, která v roce 1971 hledala schopné inženýry pro vývoj modelu 930 Turbo.
 
Monteverdi 375 PDF Tisk
Atmosféra šedesátých let se nesla v duchu všeobecného rozvoje ekonomiky, a proto se rapidně zvýšila poptávka po vozech kategorie GT. Hlavními výrobci byly italské a britské společnosti, které byly schopny zákazníkům nabídnout sportovního ducha v kultivovaném pojetí pohodlného cestovního vozu.
 
Prof. Dr. Bodo Buschmann PDF Tisk
Jeho auta nejsou normální a Bodo Buschmann není běžný prodejce automobilů. Vytváří drahé hračky pro bohaté lidi. Pokud byste chtěli znát jejich cenu, nemůžete si je dovolit.

"Když kolem vás projde krásná žena v krátké sukni, zpozorníte. Pak přijde někdo a udělá sukni trochu kratší. My při zkracování přidáme na straně ještě malý zářez.“ K tomuto zářezu přirovnává Buschmann činnost firmy Brabus.
 
Historie AMG PDF Tisk
Inženýři Hans-Werner Aufrecht a Erhard Melcher nastartovali svou provesní dráhu ve vývojovém oddělení u společnosti Daimler-Benz. Jejich představy vycházely z motoristického sportu, avšak začaly se rozcházet s preferovaným trendem zaměstnavatele. Tito pánové se nevzdali svých ambicí a rozhodli se je realizovat. V roce 1967 se profilovali v založení vývojové a testovací kanceláře AMG. Jejich první kroky vznikaly ve dvou plechových halách, kde se věnovali především úpravám motorů řady W111 pro soutěžní účely. Pak ovšem došlo k zásadnímu momentu v historii, a to nejen u AMG ale i v motoristickém sportu. V montážních halách AMG v Bertgtallu se zrodilo monstrum určené pro okruhové závody, W109 300SEL 6.8 AMG.
 
Bruno Sacco PDF Tisk
Bruno Sacco Jeden z nejslavnějších automobilových designérů všech dob. Měl zásadní vliv na produkci značky Mercedes-Benz a jeho styl charakterizoval slova zakladatele společnosti Daimler-Benz Gottlieba Daimlera “Nic než nejlepší“. Dne 3. října 2006 Dr. Bruno Sacco obdržel významné ocenění Automotive Hall of Fame, jako vyjádření úcty k jeho profesnímu životu. Tento bývalý šéfdesigner firmy Mercedes-Benz je čestným členem skupiny jedinečných osobností, jejichž životní práce byla mimořádným přínosem v oblasti individuální mobility člověka. Mezi ně patří Béla Barényi, Karl Benz, Robert Bosch, Ettore Bugatti, Louis Chevrolet, Chrysler Walter S., André Citroën, Gottlieb Daimler, bratři John Francis a Horace Elgin Dodge, William Durant, Enzo Ferrari, Henry Ford, Soichiro Honda, Wilhelm Maybach, Armand Peugeot, Ferdinand Porsche, Kiichiro Toyoda a další.
 
W109 6.3 PDF Tisk
Vítejte u zrodu výkonných sedanů. Dámy a pánové, tím je Mercedes-Benz W109 300SEL 6.3. Daimler-Benz představil v březnu 1968 na Ženevském autosalonu top model třídy S. Nadšený ohlas vycházel z tiché radosti nad splněním snu mnoha movitějších příznivců značky volajících po výkonu. Daimler-Benz implantoval mohutný motor V8 o objemu 6,3L do cestovního sedanu řady W109. Zákazníci Mercedesu hýčkáni spíše komfortem a kvalitou najednou měli v ruce důkaz, že mohou dostat ještě více. Radost ze sportovní jízdy.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>

Strana 5 z 6

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.