Myslim ze vim co mas za problem. Resil jsem presne to samy na 1991 SL500. ten crank sensor o kterym si psal v sz, sice nekdy dela problemy, ale ty jsou zpusobeny spotnou vzdalenosti mezi sensorem a pulse ring. staci podlozit 0.2mm - 0.6 mm podlozkou a znovy namontovat, aje to ok. to ovsem podle vseho neni tvuj problem.
Budes muset koupit nasledujici:
A 119 158 01 88 x2 EUR 71.13 each
A 020 997 05 48 x2 EUR 2.20 each
A 119 158 02 31 x2 EUR 56 each
A 119 158 01 02 x2 EUR 114 each
u toho SL co bylo u me pred pul rokem jsme vymenili VSECHNO za cca 9000EUR dily a no progress!!!
Nakonec jsem se s tou mrchou zavrel na weekend v klidu v dilne a vzal vsechno od zacatku.
Kdyz sundas rozdelovace, tak za nima uvidis oranzovou placku s kulatym tesnenim ( O-ring ), kdyz je motor studenej, nekde za touhle plackou sedi par kapicek vody, proto motor startuje studenej OK. Jakmile se to ohreje, voda se zacne odparovat a postupne para prejde dopredu , kde je rotor. pak se to zacne hadat, backfire, atd. na tom sl sem ty rozdelovace mel sundany aspon 5x a nikdy jsem si ty kondenzace nevsim, az uplne zblizka jsou to mikroskopicky kapicky vody, nma posledni pokus

. Zavade spociva prave v tech tesnenich kolem oranzovejch taliru za rozdelovacema, jsou opotrebovany hlavne teplotou. Je potreba motor koupit vsechny dily. POtom motor orhat na prov teplotu, sundat stary rozdelovace, palce, za palcema ty unasece, a potom ty oranzovy talire. Ti ze je motor ohratej ze vsechno za talirema odpari. Jeste je dobry tomu pomoct treba horkovzdusnou pistoli tak na 140 - 150 na par minut a opravdy dobre prohrat ty hlinikovy plochy za tem talirema. potom dej vsechno novy - make sure its bone dry!!! a melo by to bejt OK! nejdulezitejsi jsou tu novy talire a jejich tesneni. ty stary talire uz muzou mit pory a propoustej vlhkost!!
Zkus tohle udelat sice je to celkem 430 EUR, ale podle tvejch priznaku je to presne ono.
Good Luck.
Jack