Stránka 3 z 4

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 05 kvě 2009 19:52
od MarioV8
A 119 158 01 88 do 2 dnů za 2610,-Kč
A 020 997 05 48 do 2 dnů za 80,-Kč
A 119 158 02 31 skladem za 2100,-Kč
A 119 158 01 02 do 2 dnů za 4200,-Kč

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 05 kvě 2009 20:38
od Jack_320E
Ty ceny co jsem uved, jsou MC v DE bez dane.
Nakup je jeste tak kolem 20% mene, milerad ti to poslu, ale courier pocitej tak cca 40-50Eur (FedEX). mel bys to tam nekdy v utery - streda pristi tyden. nejsem si jistej jestli to u takovyhle malickosti stoji za to.

Btw. uz mi tam pul roku lezej 2 EZL na tu 129.066 jedna nova nerozbalena, jedna pouzita, tak kdyby nekdo nahodou vedel..... jo a taky ten crank sensor novy as well.

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 07 kvě 2009 09:18
od Honza
Tak mi včera odpoledne volal ještě pan přijímací technik z M3000, že mu to nedalo a ještě jednou vzal moje auto na projížďku a že už v tom dost dlouhou dobu jede a závada se neprojevuje. Byl jsem moc rád, že nebudu mítř problém s převozem a auto večer v klidu odjelo do garáže. Myslím, že se nakondenzovaná voda mohla odpařit, ale stejně nechám vyměnit díly, které mi napsal Jack, protože po 230.000km při "běžných" provozních teplotách .036 už to budou mít za sebou.

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 15 kvě 2009 14:05
od fahrer
Než to nechat posílat, tak bych si udělal výlet do Drážďan. Možná by se to dalo i dopředu vytelefonovat, aby to měli na skladě.

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 18 kvě 2009 19:55
od Honza
Jack to zařídil úplně skvěle a přišlo to prakticky hned, takže to bylo super :)

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 10 čer 2009 15:01
od Honza
Tak jsem sidnes přivezl auto z opravy a Jack měl asi pravdu, protože kroužky pod rozdělovači byly mokré a navíc na nich byly četné známky opotřebení a černá opálená místa. Díky Kadlikovi jsem dostal kontakt na firmu http://www.autotechnologi.cz , která servisuje v Bohdaleckém kopci Mercedesy. Dělají hlavně elektroniku a jsou na to velice slušně vybaveni. Dvoreček před dílnou v zastrčené zahrádkářské kolonii byl plný vozů s motorizacemi 55 Kompressor AMG a 63 AMG, protože majitel firmy dělal dříve v M3000 a prošel školeními u AMG. Přístup byl velice slušný a cenová politika příjemná :)
Cestou domů se teplota pohybovala kolem 100°C a auto běželo normálně, takže si myslím, že je alespoň prozatím vyhráno :)

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 10 čer 2009 15:17
od Radek
JJ, Honzu Popeláře z Autotechnologi doporučuju též, zatím zvládl to, nad čím si ostatní drbali hlavu. Naposledy jsem ho zastihl s motorem 6.0-V12-BiTurbo vyndaném na dřevěné paletě z S-Klasse :D

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 30 čer 2009 19:20
od Honza
Takže to v pohodě jezdí a zřejmě to bylo tím. Už mám i legalizaci, takže se těším příští týden na kola :)

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 30 čer 2009 19:56
od Radek
Honza: Tak až to obuješ, dáme nějakej vejlet?

Re: Problémy se zapalováním

OdeslatNapsal: 30 čer 2009 20:03
od Honza
To bych moc rád :)