Naživo to na mě působilo naprosto úžasně. Bylo to kupované na stánku frankfurtského autosalonu 95/96 a koloušek bohaté paní si prostě ukázal
I po těch letech to na mě působilo velice zachovale a nájezd 122.000km na tom moc znát nebyl. Motor běžel klidně, převodovka řadí krásně a kupodivu i ten Brabus podvozek s nivelací funguje skvěle. Mimochodem bez něj bychom se do té podzemní garáže vůbec nedostali a já budu moci dát auto k Dirogeovi na vyčištění a ošetření až na jaře, protože to bude dělat doma a ne v téhle garáži. Já bych se tam se svým podvozkem prostě nedostal
Moc mě překvapila ta Mastik-Leder, protože je jemná, ale současně příjemně tvrdá na sezení. Něco jako Nappa v BMW. Je tam výbava Brabus Tempamatic Permanent, která nejen zobrazuje teplotu oleje, ale také ji hlídá, takže tě před dosažení provozní hodnoty prostě přes CAN výš nepustí. To auto má par mušek, ale není zase takový problém je řešit, protože šikovný Honza z Bohdalce se na normální údržbu cítí a já jsem v kontaktu s Bernardem, který je schopen dodat speciální díly a řešit případný rozsáhlejší problém včetně generálky motoru.
Auto už asi na prodej nebude, ale jednou bych si něco takového strašně rád přivezl, i když mě by stačila nějaká Brabus SL V8 6.0L, ale na druhou stranu bych ani tou V12 6.9 nebo 7.3 opravdu nepohrdl
Každopádně to byl skvělý zážitek a Richard koupil dobře