Je tam napsáno, že vůdcova sedadlo a prostor pro nohy byl zvýšen o 13cm. Zřejmě si měl připadat vyšší
Jinak jsem tam našel ty sektory v gumách a pak nějaký drsný uzavírací systém jako nadstavbu klik - Asi pravý význam Centrálního Zamykání
To, že bylo tohle auto v roce 1990 k vidění v Kanadě bych bral jako zapůjčení exponátu na tématickou výstavu mezi muzei. Expozici služebních vozů s Sinsheimu jsem viděl a jsou tam tuším 3. Velký kabriolet F s přiloženým účtem, který obsahuje adresu zákazníka prostě Berlin, Himlerova zavřená limuzína po renovaci s výstavkou původních neprůstřelných skel po palbě s automatu a nakonec ten terénní speciál.
Další 2 jsem viděl druhý den ve Felbachu. Jedno auto rozdělané do šroubku a opodál stojící zavřený vůz ze Španělska využívaný generálem Francem. Šel z něj strach. Další je v depozitu Národního Technického Muzea, ale má Sodomka tuning, protože s ní jezdil po Dr.Háchovi ministr obrany Alois Čepička a Mercedes by dělnické vládě neslušel
Bylo jich vyrobeno dohromady 88 (to je zvláštní
) a byly určeny pro říšskou kancelář a ostatní přidělení schvaloval sám nejvyšší. Rozdávalo se to jako dary věrným.
Na Smíchově mohla být černá 540K, kterou pan Majoroš "zrenovoval" před lety a pak jí prodal někam na Moravu, tak se mu asi vrátila. Na druhou stranu mu nelze úpřít záchnanu toho auta, protože když ho koupil, tak valilo na dřevoplyn
Mě tyhle auta fascinují právě proto, že to byly symboly strachu stejně jako Ledwinkova Tatra 77a, o které vůdce řekl, že je to ten pravý vůz pro jeho dálnice. Vypadala opravdu hrozivě. T87 je oproti ní z hlediska designu lehký průzračný čajíček. Do Národního Technického Muzea jsem taky chodil jen kvůli té pancéřované 540K po K.H.Frankovi, protože na mě působila jako magnet.