od Zviratko v 27 říj 2009 16:07
ja nikdy 320 ve ctyrce neridil, ale mel jsem ho v masarce a ten motor byl fakt des. Kdyz to jelo tak to rvalo, hrozne to tocilo, aby to dokazalo zrychlit tak to bylo furt mackat kickdown... ve 400E jde jezdit velmi svizne na 1/4 plynu kdyz clovek predvida. A provozni naklady budou naprosto stejny, zvlast u E320 ktera je taky trochu "atyp". Nemel jsem problemy s cenama dilu (stoji to stejne jako na cokoliv jinyho), spis s tim ze casto dorazi (z druhosky) dil kterej proste na 400E nejde a katalog se tvari ze vsechny W124 si rovne jsou...
Jinak me nenapada moc cim by se mela nejaka udrzba lisit, bojim se akorat motoru - shanet motor do 400E by asi nebyla zadna sranda, ale to ani v pripade 250D-20V nebo 300D-24 atd... mechanicky jsou ty motory nastesti skoro nesmrtelny (tuk tuk), elektrika a cidla jsou v podstate stejny na vsem, u modelu s ASR stojej veci jako servo klapky stejnou raketu...