Já bych jen potvrdil co už jste tady teoreticky i vysvětlili
S ABS je to fajn na sněhu pouze za jízdy, když chci mít ovladatelné auto, ale při sjíždění kopce a dobržďování je to smrt. Už jsem to mnohokrát řešil a jediná pomoc byla právě ono přerušované brzdění nohou, teprve tehdy se mi podařilo na poslední chvíli zastavit, bez toho mě jen kopal pedál do nohy a auto pořád jelo a jelo... Ale na obranu, v 90% situací ABS spíš pomáhá, takže já jsem pro ho tam mít.
ESP nevím, přišlo mě to fajn, ale nějak jsem se s tím nesžil natolik, abych věděl, co a kdy to udělá.
Elektronické moderní čtyřkolky jsou fakt k zbláznění, nefunguje to
Kamarád měl passata 4motion a nevyjel z parkoviště, auto stálo, točily se mu zmateně kola, vylezl ven a díval se co s tím při zařazené R na automatu
teprve když jsme mu skočili na kufr, tak se mu to rozjelo na D. To se mi se starým 4matikem nikdy nestalo a ten díky absenci jakékoliv elektroniky, jen čistě mechanické záležitosti ASD + mezináprava vyjel cokoliv, kdykoliv, jen se mi zdálo, že do zatáčky se mu moc nechce a měl tendenci jet rovně, dokud se nechytil, takže do zatáček raději opatrně, ale výjezd ze zatáčky jakoukoliv rychlostí jako po kolejích.
Akorát jeden kamarád má scouta a ten jezdí i na sněhu a ledu jak na suchém asfaltu, nechápu to, ale to auto fakt funguje, vyjede to hodně a drží stopu jak blázen, anebo má sebou pořád nějakého anděla
a až jednou bude mít anděl dovolenou... hm