Stránka 1 z 3

Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 11:58
od dall
uz jsem to tady trochu rozebiral loni, nicmene tentokrat podrobnej.
po zimni odstavce auto neuveritelnym zpusobem stavkuje, po nastartovani nechce do otacek, dusi se, no hruza, loni to bylo v podstate to same, vycistili jsme vstriky, dali novy palivovy filtr a jakztakz se to rozjezdilo. letos jsem se na to pripravil a vstriky jsem poslal na vycisteni do Jetservisu Hradec Králové, vratili se s protokolem, ze byly hodne znecistene, ale nyni jsou uz OK, namontovali, nastartovali a zmena vubec zadna... :?
pak si to vzal do parady mechanik, zjistil, ze je zatuhla klapka co pousti vzduch od kompressoru, tak to rozhybal a vycistil a dobrali jsme se pokroku, po zahrati to slape jak hodinky, NICMENE, rano pri studenem startu opet des, kucka se, nejde do otacek, dusi se... tento stav trva cca 2-3 minuty, pak jak mavnutim proutku bez problemu. toto se deje kazdy den, po ranu hruza pres den zcela bez problemu...
opet rozborka, vycistil se kos v nadrzi, cerpadlo a zjistili jsme poskozeni na regulatoru tlaku benzinu, zrejme poskozena membrana, propoustelo to benzin, koupena nova u samohyla (bez nasrani nad personalem se to neobeslo :roll: ) vcera namontovano a.... zadne zlepseni...
tak ted babo rad... :evil:
jeste dodam, ze kdyz jsem auto privezl z IT tak bylo vse OK, problemy zacaly az po prvni zimni odstavce u nas

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 12:27
od Alien
sice tomu rozumím jak koza pertželi, ale nějak se mi potvrzuje, že tyhle moderní hračičky nejsou moc vhodné na pouze letní hrátky, na to jsou lepší typy 126/123 a níž... tyhle novotiny musejí pořád jezdit, jinak se s nima člověk nedomluví :-(

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 14:14
od Ruda
dall: já si pamatuju že u 124 je dole u regulátoru ještě čerpadlo a nejsem si jistý, není tam ještě jeden filtr? Nicméně mi to spíš přijde jako bolístka studeného startu (motoru), na které je tam relé. Já mám známého v Hodoníně, který zatím byl docela ochotný takové duchy hledat a navíc taky schopen najít. Poradil si s G 55 AMG i /8. Jestli máš zájem a není to dalko, zeptám se ho a případně zprostředkuju kontakt.

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 14:37
od Honza
to Dall : Má to na ten volnoběh po nastartování stabilní otáčky a jen se tomu nechce nahoru nebo se to snaží nezadusit a lítá to nahoru/dolu? Je to potřeba po nastartování držet pod plynem nebo to alespoň nějaké otáčky udrží samo?

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 14:51
od Derailleur
citim stebou ja som tak odstavil BX ko na par mesiacov a uz druhy rok to nemozem rozchodit :evil: al bojujem, jedno auto nemoze vyhrat nad clovekom predsa, tiez som menil rad radom veci a nasiel som aj zopar zlych, co mi aj tak v konecnom dosledku nepomohli k lepsiemu vysledku, takze uz som sa poucil ze netreba nic odstavovat :? alebo to aspon pravidelne startovat
...studeny start bude mat najskor zanasledok cidlo teploty-automaticky sytic dava benzinu jak zatepla->malo benzinu v zmesi pri studenom motore...
alebo to bude uplne nieco ine, ako byva klasicky zvykom :|
hlavne to nevzdavaj :)

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 14:58
od Honza
Bojím se, že čidlo teploty motoru nebo nasávaného vzduchu má svůj chybový kód a Motronic by ho na diagnostice vyhodil :(

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 15:28
od Radek
Já nevim, co mě napadá, to by určitě vypsala diagnostika...

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 15:34
od Derailleur
ak diagnostika nehlasi ziadne chyby a budeme jej verit :) pripadne si tie cidla teploty rucne zmerame...asi sa bude dobre sustredit na mechanicke veci...zanesene, zadrete, zaoxidovane... nieco sa ten prvy zimny spanok stalo a najskor to bude asi nieco v style usadenej spiny, zaoxidovaneho kontaktu alebo pod. a pretrvava to doteraz

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 16:50
od dall
Honza píše:to Dall : Má to na ten volnoběh po nastartování stabilní otáčky a jen se tomu nechce nahoru nebo se to snaží nezadusit a lítá to nahoru/dolu? Je to potřeba po nastartování držet pod plynem nebo to alespoň nějaké otáčky udrží samo?

volnobeh je stabilni, zcela normalni a bez problemu

Re: Buzení medvěda, aneb auto pro radost dělá starosti...

OdeslatNapsal: 30 bře 2010 16:52
od dall
Ruda píše:dall: já si pamatuju že u 124 je dole u regulátoru ještě čerpadlo a nejsem si jistý, není tam ještě jeden filtr? Nicméně mi to spíš přijde jako bolístka studeného startu (motoru), na které je tam relé. Já mám známého v Hodoníně, který zatím byl docela ochotný takové duchy hledat a navíc taky schopen najít. Poradil si s G 55 AMG i /8. Jestli máš zájem a není to dalko, zeptám se ho a případně zprostředkuju kontakt.

to bych uvital, kdyby jsi to mohl konzultovat, neni problem to do hodonina pristavit