Jestli to je dotaz na mne tak ne.
To by byla 220CDI pofacelift. Ale ta je v nedohlednu.
Mně zaujala ta kombinace V6 + manuál, původně jsem hledal dokonce R5, ale to mi přišlo hlučné. Vzpomínám na Citroen C5 2,2HDI, nejtišší auto co jsem měl, jelo to možná i lépe než tento šestiválec a jezdil s mojí nohou za 6,2L. Zvuk R5 je sice zajímavý a je to ideální kompromis mezi slabším předfaceliftovým čtyřválcem a na čumák těžkým šestiválce, ale... I tak budu dělat celou přední nápravu. Zvažoval jsem i úkrok stranou a to E 200 Kompresor, ta 1,8 moc nežere a nejede ani v těžké W211 špatně. Rozvody nestojí takový majlant, abych je jednou za 120 000km neudělal.
Odměnou za V6 OM642 je Euro4, hliníkový blok (motor OM642 sice není lehčí než litinová ale podstatně jednodušší OM648, ale rychleji se zahřívá), nevýhodou DPF a pár dalších ekokurvítek, které řadové motory OM646, OM647 a OM648 s Euro3 nemají... EGR mají všechny. Je servisně nepříjemnější, výměník olej voda ve "V" pod sáním a turbem, když odejdou těsnění (občas odejdou), tak je to pro amatéra zabitý víkend.
Ale dnes jsem koukal do WISu a EPC a běžný servis měřítky moderních aut není taková věda.

Už na Céčku 220D nebyly žhavičky úplná prdel a dalo se to.