Stodvácu i warťase jsme měli, to jsem si zařídil. V Olcitu jsem jel (vzadu!) Warťas dostal tuning (otec měl známýho co ten motor uměl pěkně poladit) a jelo to jako vystřelený z praku, jen tomu šíleně při 130 km/h rezonovala podlaha a celý se to třepalo jako by chtěl motor odjet napřed Polonész byl i jako novej strašně hnusnej a Moskvič měl takovej ošklivej kukuč až z něj šel strach. Ona ta mrcha měla přes sedumdesát koní, byla těžká a špatný brzdy. Ideální soudružský auto.
Polonez se dallovi musí líbit, je to dílo Centre Style FIAT Pro mne jednoznačně záporožec (který se tu neprodával, protože se ho úvmv při pokusu o homologaci zděsil) těsně za ním asi polonez.... nějak jsme zapomněli na tavrii
Přikládám docela zajímavé video z vývoje samary... hned v úvodu soudruzi dělají dauertest po kavkaze se západní konkurencí a hodili to rovnou na hlavu do Porsche Engineering Weissach
Mě přijde, že Poláci mají obecně problém udělat líbivý dopravní prostředek. Schválně se podívejte na pár obrázků polské lokomotivy. Šéfdesignéra v Pafawag jim asi dělal John Lightow..
Jinak v poláci vzkřísili Lublina jako Honker Van Pasagon ... s faceliftem si dal projektant obzvláště záležet, říká tam, že zadní světla jsou inspirací od ferrari akorát ten odstín laku prej netrefili, všiměte si, že volant má standardně AMG z W126 a za příplatek budou možný bixenony s čočkou z géčka, proto ta velká mezera kolem světel.
Původní Lublin byla taková nezáživná tuctová dodávka, ale teď našli na trhu mezeru. Něco jako první CLS - nese v něm jeho odkaz. Ty Ferrari světla evokují pocit, že to auto uvidíme pouze ze zezadu, a to když se bude vysokou rychlostí vzdalovat k horizontu...
Lublin I byl tvarově docela v pohodě a až na mizernou kataforézu i prej nezničitelný auto s relativně rozežranou Andoria Diesel (polská licence naftovýho Leylandu 2,4D, poláci to pak montovali i do žuků, který se dělali 40 let do roku 1998..), dodnes je na pár místech potkávám. Pak udělali v rámci skupiny Daewoo facelift jako II a III ( montovali se i v Avii Letňany ) a to s estetikou mělo společné asi jako tahle poslední verze.